Follow Friday #43


-εγκαινίασα τα ankle boots από τα Pull and Bear, με ένα basic jean σορτς, το κιμονό μου από τα Zara, που μία στις δύο φορές που βγαίνω έξω το τιμάω, δίνοντας ουσιαστικό νόημα στην αξία της απόσβεσης, και το νέο μου καπέλο Stradivarius.


-είδα (στην τελετή λήξης από τις Νύχτες Πρεμιέρας) το Gone Girl του Ντέιβιντ Φίντσερ που δίνει μαθήματα σκηνοθεσίας. επίσης, αν και τόσο black στο χιούμορ της, μου φάνηκε η πιο ...ανάλαφρη από όλες τις ταινίες του.


-τουρίστρια στην πόλη και επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης: σημειώστε πως κάθε Κυριακή από τις 5 μέχρι το κλείσιμο, η είσοδος είναι δωρεάν!


-αφού διάβασα σα νεράκι και τα φχαριστήθηκα τα δύο πρώτα βιβλία της τριλογίας Αγώνες Πείνας (οι ταινίες btw ήταν πολύ πιστές στο στόρυ και τη φιλοσοφία), όπως μου είχε υποσχεθεί, η μαμά έφερε και το τρίτο. θα το φυλάξω για το πρώτο σαββατοκύριακο που θα κάνει πραγματική κακοκαιρία και θα κάτσω σπίτι να λιώσω -είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσει εξίσου με τα προηγούμενα. εξάλλου πόσα βιβλία (και ταινίες) δράσης έχουν στον πρωταγωνιστικό ρόλο μια γυναίκα;


-για το μήνα Οκτώβρη, αποφάσισα στο λογαριασμό μου στο instagram να ανέβαζω αποκλειστικά φωτογραφίες φαγητών (δηλαδή η φάση θα είναι Love It Or Hate It) και σχετικά tips ή σκέψεις, καθώς πιστεύω ότι το φαγητό όταν το μοιράζεσαι (έστω και διαδικτυακά), έχει καλύτερη γεύση. foodie ολκής, τρώω συχνά έξω, μου αρέσει να δοκιμάζω καινούριες γεύσεις και κουζίνες και να πειραματίζομαι όταν αποφασίσω να μαγειρέψω: εδώ πχ σε μια κλασσική κόκκινη σάλτσα τομάτας για τα μακαρόνια, πρόσθεσα μια μεγάλη κουταλιά μαρμελάδα τσίλι (την είχα βρει στο Sweet Alchemy του Στέλιου Παρλιάρου), που της έδωσε πικάντικη και ελαφρώς γλυκιά γεύση. θα είναι όλα με το hashtag #MegaliMpoukiaFae.

αυτή ήταν η εβδομάδα 26/09-2/10/14. εσείς; είστε από αυτούς που βρίσκετε τις φωτογραφίες φαγητών ανούσια χιπστεριά ή από αυτούς που φωτογραφίζουν μανιωδώς τα πάντα ξεκινώντας από το κουλουράκι του πρωινού καφέ και δε σταματούν μέχρι το βράδυ; 

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

2 fashion statements :

τέλειο το #MegaliMpoukiaFae !!!!!

χα thanx! προφανώς εγώ είμαι από αυτούς που πάντα φωτογραφίζω πριν φάω!

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons