Follow Friday #53


-για κλείσει καλά η χρονιά, διαγωνισμός του FOX Life: ψήφισα το δικό μου αγαπημένο πρωταγωνιστή, από τις σειρές του FOX Life, για να κερδίσει αυτός τον τίτλο του «Mister FOX Life» κι εγώ -αν είμαι τυχερή- πλούσια δώρα! φυσικά διάλεξα τον Prince Charming από το «Once Upon A Time», γιατί πιστεύω στα happy endings. ψηφίστε κι εσείς εδώ! περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα του FOX Life Greece στο facebook και στο hashtag #MisterFOXLife.


-για ποτό στο Bel Ray (Φαλήρου 88, Κουκάκι). ωραία κοκτέηλ, ενδιαφέρον χώρος. θα ήθελα να το επισκεφθώ και μέρα για να δοκιμάσω το μπραντς του.


-για φαγητό στο La Gabinoteca (Δεληγιάννη 56, Κεφαλάρι). μεταξύ άλλων, δοκίμασα τη "ΜΗ αυθεντική σαλάτα του Καίσαρα", που έρχεται σε γλαστράκι, κόβεις το μαρούλι και προσθέτεις το κοτόπουλο και τη σως που σερβίρονται χωριστά. διασκεδαστικό.


-για σινεμά στο Jimmy's Hall. ο Κεν Λόουτς είναι από τους αγαπημένους μου σκηνοθέτες, οπότε μη ρωτήσετε αν μου άρεσε, ήμουν θετικά προκατειλημμένη.


-για ψώνια στο Tiger Stores. είναι αστείο τι μπορείς να αγοράσεις με λιγότερο από 5 ευρώ.

αυτή ήταν η εβδομάδα 5-11/12/14.  συνηθισμένη και χωρίς παρατράγουδα. η δική σας;

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons