Follow Friday #60


-ήθελα να εγκαινιάσω τα νέα μου slip ons, όμως ο καιρός με ανάγκασε να κυκλοφορώ με τεράστια πουλόβερ και χνουδωτές μπότες. αλλά με φαντάστηκα κάπως έτσι. (t-shirt Pull & Bear new collection, φούστα και slip ons Η&M)


-ήθελα να αντισταθώ στον πειρασμό και δεν τα κατάφερα, τόσο προσιτός και διαθέσιμος μπροστά μου. αλλά υποσχέθηκα την επόμενη φορά να μην αφήσω τα "καλύτερα να μετανιώνεις γι'αυτά που έκανες, παρά γι'αυτά που δεν έκανες" να με παρασύρουν ανεξέλεγκτα. (φωτογραφία από τη μπάρα του Στυλ καφέ στου Ψυρρή)


-ήθελα να μου αρέσει το How to get away with murder, γιατί αντιλαμβάνομαι και αναγνωρίζω τα θετικά του στοιχεία, όμως δεν μπόρεσα να νοιαστώ για κανένα από τους βασικούς χαρακτήρες. αλλά θα συνεχίσω να το παρακολουθώ ελπίζοντας να αλλάξω γνώμη (φωτο από το imdb).


-ήθελα να τελειώσω επιτέλους το Less Than Zero, όμως το μυαλό μου έτρεχε πάνω στις σελίδες και οι γραμμές πετούσαν τριγύρω. αλλά ένα ανόρεχτο βράδυ, ξαναείδα την ομώνυμη ταινία.


-ήθελα να μοιραστώ μαζί σας πέντε ευχάριστα / ενδιαφέροντα / χρήσιμα πράγματα που έγιναν την εβδομάδα που πέρασε, όμως η ασχήμια της Αθήνας με ρούφηξε μέσα της και με σκέπασε με στρώσεις βρώμικου χιονιού. αλλά η επόμενη εβδομάδα θα είναι πιο όμορφη γιατί θα τη βαφτίσω εγώ έτσι. (φωτογραφία από στοά πίσω από τον Πύργο Αθηνών)

Αυτή ήταν η εβδομάδα 6-12/2/2015. Η δική σας;

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons