Follow Friday #90


#Smile_Looks_Good_On_You
φόρεσα το καλύτερο μου χαμόγελο χάρη στη YOTUEL, την ολοκληρωμένη σειρά λεύκανσης και περιποίησης των δοντιών που σχεδιάστηκε από τους οδοντιάτρους της βασιλικής οικογένειας της Ισπανίας, για να προσφέρει αποτελεσματική λεύκανση και καλλυντική περιποίηση του σμάλτου, υπενθυμίζοντάς μας: Smile Looks Good On You. oι οδοντόκρεμες που έχουν πλούσια καθαριστική δράση (παρόλο που δεν κάνουν αφρό) κυκλοφορούν σε δύο γεύσεις: Wintergreen με ουδέτερη γεύση, στη μαύρη συσκευασία και Snowmint σε δροσερή γεύση μέντας, στη λευκή συσκευασία, ενώ θα βρούμε ακόμα τη λευκαντική πένα YOTUEL, ένα πρακτικό teeth gloss λεύκανσης (που αφαιρεί κηλίδες και προσφέρει δροσερή αναπνοή ανάμεσα στα γεύματα) για κάθε στιγμή της ημέρας, καθώς μπορούμε να την έχουμε πάντα μαζί μας. αν πάλι έχετε ευαίσθητα δόντια προτιμήστε την YOTUEL pharma με βιταμίνη B5, ενώ η σειρά ολοκληρώνεται με το στοματικό διάλυμα και τις λευκαντικές τσίχλες. τα βρίσκουμε στα φαρμακεία, σε επιλεγμένα καταστήματα Hondos Center και στα supermarket Θανόπουλος.


#ShirtDress
τη τελευταία μου στυλιστική εμμονή που αφορά στα πουκαμισοφορέματα σας την έχω πει. τα θεωρώ ένα πετυχημένο συνδυασμό casual + sexy, οπότε όταν εντόπισα αυτό εδώ στα Stradivarius το αγόρασα με συνοπτικές διαδικασίες. προβληματίστηκα ωστόσο γιατί κυκλοφορεί επιπλέον σε μια ωραία βουργουνδί απόχρωση και υπάρχει ένας κανόνας shopping που λέει "αν βρεις κάτι που σου αρέσει πολύ, πάρ'το σε όλα τα χρώματα", αλλά δε με βρίσκει σύμφωνη. είναι το ίδιο ρούχο (άρα το ίδιο στυλ και οι ίδιοι συνδυασμοί), απλά σε άλλο χρώμα και έτσι έδειξα εγκράτεια και περιορίστηκα στο μαύρο.


#BrunchReinvention 
το Clumsies (που ψηφίστηκε #22 μπαρ στην Ευρώπη) κάθε Κυριακή διοργανώνει brunch με guest chefs. εγώ δοκίμασα το μενού του Δ.Κοπαράνη (μεταξύ άλλων, εμπνευστής του μπουγατσάν), ενώ αν τσεκάρετε το σάιτ του μαγαζιού μπορείτε να ενημερωθείτε για τους επόμενους καλεσμένους και ποιος ξέρει, μπορεί να πετύχετε τον δικό σας αγαπημένο σεφ!


#GardeningTime 
οι περισσότερες γλάστρες μου μαραίνονται- ίσως τα λουλούδια τους να μου κρατάνε μούτρα επειδή δε τους μιλάω όταν τα ποτίζω. γι'αυτό και στη τελευταία μου προσπάθεια, προτίμησα κάκτους που δεν είναι απαιτητικοί στη φροντίδα τους και γράφουν ωραία ως props στις φωτογραφίσεις για το blog. προβληματίστηκα, βέβαια, γιατί λένε ότι δεν έχουν καλό φενγκ σούι, αλλά πάλι πόση επιθετική ενέργεια μπορεί να φέρουν 6 κακτάκια;


#CurrentlyReading
αφού είδα την ταινία* σειρά είχε το βιβλίο Paper Towns (Χάρτινες Πόλεις). ήταν καλύτερο από ότι περίμενα, αν και για άλλη μια φορά οι ήρωες του John Green συμπεριφέρονται σα μικρομέγαλα που έχουν διαβάσει Πλάτωνα. το πρόβλημα μου με αυτόν τον συγγραφέα είναι ότι μου δίνει την εντύπωση πως εκεί που καθόταν κι έβλεπε σε επανάληψη τις καλύτερες ταινίες του John Hughes αναρωτήθηκε "τι να γράψω τι να γράψω να γίνει χιτ και να το κάνω genre? έφηβοι βαμπίρ έχει γίνει, έφηβοι μάγοι έχει γίνει, προβληματικοί έφηβοι όμως;!" ίσως, βέβαια, αν ήμουν κι εγώ προβληματική έφηβη ή και σκέτο έφηβη, να μου άρεσε περισσότερο...
(*αν τυχόν αναρωτιέστε αν η ταινία είναι πιστή στο βίβλιο, ναι είναι και τα λίγα που έχουν αλλάξει/παραλειφθεί είναι καθαρά για οικονομία χρόνου)

Αυτή ήταν η εβδομάδα 6-12/11/2015. Και ότι απορία ή tip έχετε, αφήστε το στα σχόλια!

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons