FollowFriday #100


#brunchtime
σε ένα χώρο που έχουμε ζήσει από ερωτικές αγωνίες μέχρι κεφάτες πρωτοχρονιές, στο παλιό Deals (Δημ.Βασιλείου 10, Νέο Ψυχικό) βρίσκουμε πλέον το Tier et Tout (με την απαραίτητη ανακαίνιση που του δίνει μια business - elegant αύρα) το οποίο μας υποδέχεται τις Κυριακές με Bloody Sunday διάθεση, καθώς με κάθε μπραντς μας κερνάει το Bloody Mary! και αυτό φίλες και φίλοι μου είναι το σωστό μπραντς, με αλκοόλ και μάλιστα εκείνο το είδος του αλκοόλ που σε βοηθάει να ξεπεράσεις το σαββατιάτικο χανγκόβερ (ισχύει: το λέει και η Πάστα Φλώρα στο Μια τρελή τρελή οικογένεια). στα του φαγητού, καλοφτιαγμένα αβγά ποσέ, χορταστικά σάντουιτς και γευστικές σούπες ανάμεσα στις πολλές επιλογές, αλλά κρατήστε χώρο για γλυκό: βάλτε τέλος στη δικτατορία των πάνκεηκς και παραγγείλτε μια mouthwatering εναλλακτική πορτοκαλόπιτα - έκπληξη!


#shirtdress
δύο πράγματα χαρακτηρίζουν τη διάθεσή μου στο ντύσιμο τους τελευταίους μήνες: φοράω πουκαμισοφορέματα και ψωνίζω από τα ανδρικά (όπως πχ αυτό το τζην από τα H&M). το δε συγκεκριμένο ασπρόμαυρο πουκάμισο-φόρεμα πληροί και τις δύο προϋποθέσεις (από τα ανδρικά του Bershka) και μου θυμίζει τα grunge νιάτα μου, Kurt Cobain, Punk's not dead και τα λοιπά.


#bookworm
τέλειωσα το Αντίλαλοι Νεκρών του Johan Theorin (δανεικό κι αυτό, φαίνεται πως αυτές τις μέρες όλοι διαβάζουν για εγκλήματα στο Σκανδιναβικό βορρά -αστείο πως ακόμα και στη λογοτεχνία υπάρχει μόδα) και καταλήγω πως το πρόβλημά μου, με αυτού του τύπου τα μυθιστορήματα (πέρα από τους γλωσσοδέτες ονόματα και τοπωνύμια που δυσκολεύομαι να προφέρω και να θυμάμαι!) είναι πως όταν κλείσω το βιβλίο, έχω ξεχάσει ποιος ήταν ο δολοφόνος (πάντα απρόβλεπτος!) και ποιο το κίνητρό του. είναι καλά για να περνάει η ώρα, αλλά αναλώσιμα.


#nightout 
o πολύπαθης χώρος του παλιού Στάβλου στο Θησείο που αφού έμεινε κλειστός, είχε ανακαινιστεί, ξαναλειτούργησε και ξανα-μανά-ανακαινίστηκε, φέρνοντας μια αύρα ζεστής ερήμου από το Μαρόκο, με μαξιλάρες και ξύλινα φωτιστικά. μας συστήνεται πλέον ως The Sowl (Ηρακλειδών 10) και ως κάθε μαγαζί της νυχτερινής Αθήνας προσφέρει κοκτέηλ γιατί τα είχαμε και στο χωριό μας και δε μπορούμε χωρίς αυτά, αλλά κυρίως έθνικ κουζίνα (το φαγητό δε το δοκίμασα). είναι περισσότερο ένα εστιατόριο όπου μπορείς να πιεις κι ένα ποτό, και λιγότερο ένα μπαρ, όπου μπορείς να τσιμπήσεις κάτι, ενώ έχουν διατηρηθεί οι πίσω και πάνω χώροι για εικαστικά events κλπ (αν κι εγώ θα θυμάμαι πάντα πάρτυ και χορό μέχρι το πρωί από τότε που ήμουν νέα. *αναστεναγμός*)


#movietime
στο Creed, η μυθoλογία του Rocky Balboa επιστρέφει με σεβασμό στους φανς, ένα ταιριαστό ρόλο για τον Stallone, που περνάει πλέον στη θέση του προπονητή, ενώ πρωταγωνιστής είναι ο γιος του Apollo (του πρώτου αντιπάλου του Rocky) που φέρνει έναν πετυχημένο συνδυασμό political correctenss, αλητείας και sexiness στην οθόνη. εμένα μου άρεσε, όπως και όλα τα Rocky βέβαια (με ειδική αγάπη για την απόλυτη ντεκαντάνς του #2), καθώς είναι απλά, λίγο μποξ, λίγο έρωτας, πολύ προσπάθεια.

Αυτή ήταν η εβδομάδα 29/1 -4/2/2016. Ότι σχόλιο έχετε, ευπρόσδεκτο!

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons