Eleon cosmetics



Ανακαλύψτε τη μαγεία της φύσης.

Για τα éleon cosmetics σας έχω ξαναμιλήσει: ξεχωρίζουν χάρη στην πλούσια σύνθεσή τους από συστατικά φυσικής προέλευσης, όπως βιολογικό ελαιόλαδο, έλαια Καμελίνας και Ελιάς, ενώ περιέχουν Ω3-6-9 και πολυφαινόλες και έχουν πίσω τους την τεχνογνωσία των ελληνικών φαρμακευτικών εργαστηρίων Cana.

Τα προϊόντα απευθύνονται σε όλες τις βασικές ανάγκες της επιδερμίδας μας και το τελευταίο διάστημα είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τα εξής:

ΝΕΡΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
Το γνωστό micellar! Ξεκινάω με αυτό γιατί ήρθε σε μια στιγμή που τα μάτια μου (χρόνιος χρήστης φακών επαφής) ταλαιπωρούνταν από ξηρότητα και ερυθρότητα και αυτό το νεράκι ήρθε να με σώσει: αφαιρεί μάσκαρα και σκιές χωρίς ιδιαίτερο τρίψιμο, ενώ είναι τόσο ελαφρύ ώστε να μην αφήνει υπολείμματα και κυρίως καταπραύνει την ευαίσθητη περιοχή των ματιών, χάρη στην προβιταμίνη Β5 που περιέχει.

ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ 
Απευθύνεται σε όλους τους τύπους της επιδερμίδας -εγώ έχω λιπαρή και πολλά γαλακτώματα μου πέφτουν βαριά. Το συγκεκριμένο, όμως, ρυθμίζει την έκκριση σμήγματος και αφήνει το πρόσωπο να αναπνεύσει, ενώ καθαρίζει και ενυδατώνει χάρη στο έλαιο βαμβακιού που περιέχει.

ΑΝΤΙΡΥΤΙΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΥΣΦΙΚΤΙΚΟΣ ΟΡΟΣ
Και αφού έχουμε καθαρίσει το πρόσωπο από το μακιγιάζ, ένας λεπτόρρευστος ορός για φουλ ενυδάτωση, πρόληψη των ρυτίδων, βελτίωση του περιγράμματος του προσώπου, για επιδερμίδα πιο ομοιομόρφη και λεία δηλαδή, είναι απαραίτητος!  

Περισσότερεςπληροφορίες και σημεία πώλησης στο eleon-cosmetics.

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons